A munkahelyi folyamatok sokszor monotonná tudnak válni, és eljön az a pont amikor már belefáradunk. Ráadásul, amikor üres a kávégép, az asztalod rendetlen, az ebéded maradékától, és a tekergő kábelek sokaságától...akkor ez a helyzet még fokozódik! Ettől még rosszabbul érezheted magad!
Hogyan változtathatsz ezen? Segítségedre lehet, néhány irodai eszköz ( pl. irodai kapocs), és már rendezettebb is lesz az íróasztalod!
1. Kitört a billentyűzeted tartója? Helyettesítsd irodai kapoccsal!

2. Fülhallgató tartó

3.Fülhallgató tartó másképp

4. Multifunkciós Apple töltő

5. Mobiltartó egyszerűen

6. Rendszerezd egyszerűen az irodai eszközöket

7. Töltő tartó

Tetszett a cikk? Hasznosnak találtad? Oszd meg ismerőseiddel is!
Vagy van még hasonló ötleted? Írd meg az Offices2Go Facebook, csoportjában!
Forrás: Mashable

