A munkahelyi folyamatok sokszor monotonná tudnak válni, és eljön az a pont amikor már belefáradunk. Ráadásul, amikor üres a kávégép, az asztalod rendetlen, az ebéded maradékától, és a tekergő kábelek sokaságától...akkor ez a helyzet még fokozódik! Ettől még rosszabbul érezheted magad!
Hogyan változtathatsz ezen? Segítségedre lehet, néhány irodai eszköz ( pl. irodai kapocs), és már rendezettebb is lesz az íróasztalod!
1. Kitört a billentyűzeted tartója? Helyettesítsd irodai kapoccsal!
2. Fülhallgató tartó
3.Fülhallgató tartó másképp
4. Multifunkciós Apple töltő
5. Mobiltartó egyszerűen
6. Rendszerezd egyszerűen az irodai eszközöket
7. Töltő tartó
Tetszett a cikk? Hasznosnak találtad? Oszd meg ismerőseiddel is!
Vagy van még hasonló ötleted? Írd meg az Offices2Go Facebook, csoportjában!
Forrás: Mashable